09 Temmuz 2021

Acz

senden öncekilere nasılsam öyle olmalıydım belki

kıymetsiz hissettirmeliydim sana

zor adam olmak var ya, onu yapmalıydım hep

ne sarıp sarmalamalıydım içimden geldikçe

ne öpmeliydim sen öpmek istediğinde razı olarak

beğenilme budalası kadınlardan da olmadığını sanıyordum

sen ihtiyaç duyuyorsun buna

biliyorum

birileri sana sunmalı komplimanlarını

başını döndürmek için uğraşmalı

ve bu yüzlerin hiçbiri, ötekinin aynısı olmamalı

övmeli bedenini gördükleri kadarıyla

görmek için arzu etmeli göremedikleri yerlerini

bunu seviyorsun sen

özledin birilerinin sana meyyal oluşunu

beğeniyorlar, hep beğeniyorlar birileri birilerini

biter mi

bu kadar acz içinde misin farkına varmak için kendinin.

özledin

o yalnız hâlini özledin

istediğini aralarından seçip de sonrasız hoşbeşler etmeyi özledin

bin bir yüzün sana meyyal oluşunu özledin

bu yanını törpüledin sanıyordum benim gibi

özlediğin tam olarak benim de allahını yaşadığım özgürlüktü

özgürlükten kastım ne, biliyorsun işte

yaşadığın gün kadar kadınla yalnızlandım yatakta belki

bir o kadarı da reddetti beni

hiçbiri içimde kalmadı 

hiç aramadım o hâlimi ben

seviştin muhtemelen, dokundun birine, ne büyük prestij.

dokundular sana, sonsuza dek benim ilan ettiğin yerlerine, ne büyük prestij.

rüyama girdi kaç kez, rüyalarım korkutuyor beni

seninle ilgili gördüklerim daha da çok.

hiç kimse benim gibi koklayamaz

bunu nereden mi biliyorum

konuşturma şimdi beni, inciteceğim yoksa o beğenilmeye aç titrini

alternatiflerinin hep var olduğunu unutturdum sana

hep daha güzeli var, olacak, oldu da

ama seni ben eşsiz kıldım kendi nezdimde

bendeki bu sadakat olmasa haddini aşabilir miydin sanıyordun küçücük dünyana beni sığdıramayarak

eşsiz olduğunu bir benim kabullenmemle yetinmek istemedin

ve incelikli sandığım ruhunun geçici heveslerine boğuldun

ben, tek eşliliğin büyüsünü keşfetmişken

sen, eksiklerini tamamlamak için bir, ya da bilmiyorum, birkaç bedene daha kanıtlamak istedin kendini bir süre daha

varsın olsun.


8 temmuz 2021, istanbul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumum var